Keresés a zeneszövegek között

Pamkutya - Dark Horse

PAMKUTYA - DARK HORSE PARÓDIA

 Yeah..
 Tudjátok mi lesz itt!
 Pamkutya.. paródia!
 Aha!
 Na nézd!

Utaznom kell, de csóró vagyok, kocsim nincs
A bérletem.. '86 óta azom sincs.
Az ár... nem tudom kifizetni.
Ezért fogok.. most bliccelni!
De ne féltsetek engem!
Profi vagyok már ebben!
Sohasem tudtak még elkapni..
Most sem fogom ezt engedni!
Van már pár bevált módszerem.
Tudom, hogy azt most is működni fog
Az ellenőr az ellenfelem
Nincs nehéz dolgom, mind hülye mint a bot
Hogyha meglátom, elfutok
Vagy még gyorsan lyukasztok
De engem el nem kaptoooook!







Jegyeket, bérleteket!

Nincsen baaaj, tudok még lyukasztani
Mi a sz*r?
Ez a csávó egy profi!
Ez egy párbaj!
Most meg fogom mutatni!
Hogy kell őt.. átverni
Ekkor eljátszottam, hogy nem látok,
Hogy kutyával és bottal járok,
Nem vette be... nem tudtam átverni
Más megoldást kell kipróbálni
Más nyelven fogok beszélni!
Megtanultam pár mondatot kínaiul
不幸的是,我不說英語 /Google fordító/ (jelentése: Sajnos nem beszélek magyarul!)
 
沒有錯,在談論中國PERFEKTA /Google fordító/ (jelentése: Semmi baj, perfektül beszélek kínaiul!)

Hogy a francba történhet ez?
Ez az ellenőr tönkretesz!
Mit tegyek hogy megkegyelmezz?

Mutasd a bérleted!
Szarban vagy!
Most el vagy kapva!
Úgy csaptam le rád, mint vadász a vadra!
Még sosem menekültek el előlem!
Egyszer Usain Bolt próbált.. 
..de még őt is utólértem!
Azt hitted, hogy át tudsz majd verni?
Alábecsültél, te kis senki!
Úgy neveznek, hogy Ellenőrkirály
Hogy hihetted azt, hogy tudsz nyerni?
A trükkjeid gagyik, ezeket már ezerszer láttam.
10 évesek szokták ezt csinálni,
Tőled többet vártam!
 
-Huuuu!-
 
Na de jön a lényeg, megbüntetlek,
Mert nincsen nálad jegy! 
A befizetett pénzed egyenesen
a zsebembe megy!
 
-ODAMEGY!?-
 
Na hadd nézzem csak meg, hogy mennyi a büntetés limit
18000 forint, még én is sajnállak egy kicsiit!
 
Ezt nem tudom kifizetni!
De nem is kell, mert van egy másik út!
Azt hitted, hogy el fogsz kapni!
De csak a csatát nyerted, nem a háborút!
Már megint sikerülni fog!
Verhetetlen maradok!
Te pedig KINYALHATOOOOOOOOOOD!!!
 
Ő a blicckirály
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése